55

1. Zbiornik 22 000 Litrów

  • kontrsukcja ramowa z zestawem kołowym TRIDEM


a. Dennica zbiornika o średnicy O2200mm
b. Zbiornik wykonany z blachy 5 mm wyższej jakości
c. Zbiornik ocynkowany ogniowo z dodatkową pasywacją
d. Wewnątrz zbiornika trzy falochrony
e. Wzmocnione podpory mocowania zbiornika do ramy.
f. Tylny właz o średnicy O900mm (pokrywa włazu na zawiasie)
g. Wskaźnik napełnienia - system pływakowy ze wskaźnikiem
h. Górny króciec przelewowy w najwyższym punkcie zbiornika na zawór przelewowy
i. Górny właz O250 szybkootwieralny
j. Króciec spustowy z zaworem 11/2” - w najniższym punkcie zbiornika
k. Uchwyt na pojemnik oleju na przedniej dennicy

 

2. Konstrukcja wozu ramowa.
a. Zbiornik osadzony na ramie wykonanej z kształtownika zamkniętego oraz dodatkowych poprzecznych elementów wzmacniających
b. rama ocynkowana ogniowo
c. Zaczep wymienny - obracany
d. Sprzęganie z ciągnikiem za pomocą zaczepu hitch na wysokości 400mm
e. Mechanicznie regulowana stopka podporowa - obrotowa
f. Podstawa pod kompresor MEC lub KD
g. Uchwyt na wałek przekaźnika mocy.

3. Zestaw kołowy

  • TRIDEM, sześć kół

a. Oś 2150mm, 110mm, nośność 12500kg dla 40km/h
b. Hamulce osi 406 x 140
c. Ogumienie (koła) - wg wersji STANDARD 560/60x22,5
d. Błotniki ocynowane z chlapaczami.
e. Układ hamulcowy pneumatyczny
f. Sześć siłowników hamulcowych umieszczonych nad osią
g. Szybkozłącze układu pneumatycznego -hamulcowego
h. Hamulec ręczny postojowy.

 

4. Sprężarka
a. Wydajność 10000 ltr./min – przepływność powietrza
b. Czas napełniania 8 minut.
c. Ciśnienie 1,5 bar.
d. Napęd 540 obr/min.
e. Zabezpieczenie przed przelaniem za pomocą zaworu dwukulowego na szczycie zbiornika oraz syfon z wziernikiem i zaworem spustowym
f. Manowakuometr
g. Dwa zawory bezpieczeństwa, nadciśnieniowy 0,05 Mpa oraz podciśnieniowy -0,05 Mpa.
h. Odolejacz – mokry filtr powietrza, tłumik wyciszający pracę kompresora o -15dB.

 

5. Króćce ssawne 6” o średnicy 150mm
a. Główny króciec spustowy w pokrywie tylnego włazu 6” wyposażony w zasuwę hydrauliczną 6” - otwierana z kabiny ciągnika - przewód z eurozłączem.
b. Z przodu z lewej strony - króciec wyposażony w zawór czerpalny 3/4”
c. Z przodu z prawej strony króciec - zaślepiony, przygotowany pod montaż zasuwy ręcznej.
d. Z tyłu króciec - zaślepiony, przygotowany pod montaż zasuwy ręcznej.

 

6. Instalacja elektryczna 12V i oświetleniową wymagana przez przepisy ruchu drogowego i homologację.
a. Przednie lampy obrysowe- białe i odblaskowe
b. Tylne lampy obrysowe - czerwone i odblaskowe.
c. Tylne światła drogowe z kierunkowskazami.
d. Boczne światła odblaskowe - pomarańczowe
e. Przewód ze złączem 7 - pinowym

 

7. Wąż 6” (O 150)
a. Uchwyty na wąż ssawny – 5 szt.
b. Wąż z koszem ssącym- chroniący przed zassaniem dużych elementów.
c. Długość węża ssawnego 6mb.
d. Złącza węża kulowe typu włoskiego - typ D.
e. Kosz ssawny zapobiegający przed zassaniem większych elementów.

 

8. Urządzenie rozlewające – łyżka rozlewająca profilowana wzór POMOT 94, szerokość rozlewania do 14 m.

 

9. Piktogramy.
10. Deklaracja zgodności WE/ ZNAK CE
11. Znak ISO 9001:2008
12. Wałek przekaźnika mocy

 

 

UWAGA Wozy asenizacyjne firmy POMOT mogą być dodatkowo wyposażone w części i podzespoły umieszczone w katalogu według uznania Klienta.

22000 ramowe tridem (2)

 

 

 

               25000 pomot beczkowóz güllefass slurry tanker
ico 03Pliki do pobrania

Zawieszenie dwuosiowe resorowane

Ulotka informacyjna (ramowy) - PDF

ico 06Galeria zdjęć

 

Copyright 2011 POMOT