Drukuj

1. Zbiornik 10 000 Litrów

  • konstrukcja ramowa jednoosiowa
  • konstrukcja ramowa z zestawem kołowym TANDEM
  • konstrukcja ramowa z zawieszeniem resorowanym
  • konstrukcja samonośna jednoosiowa
  • konstrukcja samonośna z zestawem kołowym TANDEM
  • konstrukcja samonośna z zawieszeniem resorowanym


a. Dennica zbiornika o średnicy O1620mm
b. Zbiornik wykonany z blachy 5 mm wyższej jakości
c. Zbiornik ocynkowany ogniowo z dodatkową pasywacją
d. Wewnątrz zbiornika dwa falochrony
e. Wzmocnione podpory mocowania zbiornika do ramy.
f. Tylny właz o średnicy O900mm (pokrywa włazu na zawiasie)
g. Wskaźnik napełnienia - system pływakowy ze wskaźnikiem
h. Górny króciec przelewowy w najwyższym punkcie zbiornika na zawór przelewowy
i. Górny właz O250 szybkootwieralny
j. Króciec spustowy z zaworem 11/2” - w najniższym punkcie zbiornika
k. Uchwyt na pojemnik oleju na przedniej dennicy

 

2. Konstrukcja wozu

  • ramowa:

a. Zbiornik osadzony na ramie wykonanej z kształtownika zamkniętego oraz dodatkowych poprzecznych elementów wzmacniających
b. rama ocynkowana ogniowo
c. Zaczep wymienny - obracany
d. Sprzęganie z ciągnikiem za pomocą zaczepu hitch na wysokości 400mm
e. Mechanicznie regulowana stopka podporowa - obrotowa
f. Podstawa pod kompresor MEC lub KD

  • samonośna:

a. Dyszel zamontowany na podporach pod zbiornikiem
b. Dyszel ocynkowany ogniowo
c. Zaczep obrotowy
d. Sprzęganie z ciągnikiem za pomocą zaczepu hitch na wysokości 400mm
e. Mechanicznie regulowana stopka podporowa - obrotowa
f. Podstawa pod kompresor MEC lub KD

 

3. Zestaw kołowy:

  • jednoosiowy, dwa koła

a. Oś 1900mm , 100mm, nośność 10500kg dla 40km/h
b. Hamulce osi 400 x 80
c. Ogumienie (koła) - wg wersji STANDARD 550/60x22,5
d. Błotniki ocynowane z chlapaczami.
e. Układ hamulcowy pneumatyczny
f. Dwa siłowniki hamulcowe umieszczone nad osią
g. Szybkozłącze układu pneumatycznego -hamulcowego
h. Hamulec ręczny postojowy.

  • TANDEM, cztery koła

a. Oś 1900mm , 100mm, nośność 9000kg dla 40km/h
b. Hamulce osi 400 x 80
c. Ogumienie (koła) - wg wersji STANDARD 19,5R x 22,5
d. Błotniki ocynowane z chlapaczami.
e. Układ hamulcowy pneumatyczny
f. Cztery siłowniki hamulcowe umieszczone nad osią
g. Szybkozłącze układu pneumatycznego -hamulcowego
h. Hamulec ręczny postojowy.

  • dwuosiowy - ZAWIESZENIE RESOROWANE, cztery koła

a. Oś 1900mm , 100mm, nośność 9000kg dla 40km/h
b. Hamulce osi 400 x 80
c. Ogumienie (koła) - wg wersji STANDARD 19,5 R22,5
d. Błotniki ocynowane z chlapaczami.
e. Układ hamulcowy pneumatyczny
f. Cztery siłowniki hamulcowe umieszczone nad osią
g. Szybkozłącze układu pneumatycznego -hamulcowego
h. Hamulec ręczny postojowy.

 

4. Sprężarka
a. Wydajność 8100 ltr./min – przepływność powietrza
b. Czas napełniania 6 minut.
c. Ciśnienie 1,5 bar.
d. Napęd 540 obr/min.
e. Zabezpieczenie przed przelaniem za pomocą zaworu dwukulowego na szczycie zbiornika oraz syfon z wziernikiem i zaworem spustowym
f. Manowakuometr
g. Dwa zawory bezpieczeństwa, nadciśnieniowy 0,05 Mpa oraz podciśnieniowy -0,05 Mpa.
h. Odolejacz – mokry filtr powietrza, tłumik wyciszający pracę kompresora o -15dB.

 

5. Króćce ssawne 6” o średnicy 150mm
a. Główny króciec spustowy w pokrywie tylnego włazu 6” wyposażony w zasuwę hydrauliczną 6” - otwierana z kabiny ciągnika - przewód z eurozłączem.
b. Z przodu z lewej strony - króciec wyposażony w zawór czerpalny 3/4”
c. Z przodu z prawej strony króciec - zaślepiony, przygotowany pod montaż zasuwy ręcznej.
d. Z tyłu króciec - zaślepiony, przygotowany pod montaż zasuwy ręcznej.

6. Instalacja elektryczna 12V i oświetleniową wymagana przez przepisy ruchu drogowego i homologację.
a. Przednie lampy obrysowe- białe i odblaskowe
b. Tylne lampy obrysowe - czerwone i odblaskowe.
c. Tylne światła drogowe z kierunkowskazami.
d. Boczne światła odblaskowe - pomarańczowe
e. Przewód ze złączem 7 - pinowym

 

7. Wąż 6” (O 150)
a. Uchwyty na wąż ssawny – 5 szt.
b. Wąż z koszem ssącym- chroniący przed zassaniem dużych elementów.
c. Długość węża ssawnego 6mb.
d. Złącza węża kulowe typu włoskiego - typ D.


8. Urządzenie rozlewające – łyżka rozlewająca profilowana wzór POMOT 94, szerokość rozlewania do 14 m.


9. Świadectwo homologacji - umożliwiające rejestrację oraz poruszanie się po drogach publicznych z prędkością do 40km/h

 

10. Piktogramy.
11. Deklaracja zgodności WE/ ZNAK CE
12. Znak ISO 9001:2008
13. Wałek przeakźnika mocy

 

UWAGA Wozy asenizacyjne firmy POMOT mogą być dodatkowo wyposażone w części i podzespoły umieszczone w katalogu według uznania Klienta.

 

10000 pomot beczkowóz güllefass slurry tanker

 

 

10000 pomot beczkowóz güllefass slurry tanker tandem
ico 03Pliki do pobrania

Zawieszenie jednoosiowe
Ulotka informacyjna  - PDF

 

Zawieszenie TANDEM

Ulotka informacyjna  - PDF

 

Zawieszenie jednoosiowe resorowane

Ulotka informacyjna  - PDF

Zawieszenie dwuosiowe resorowane

Ulotka informacyjna  - PDF